Інновації в освітньому процесі

/Files/images/012019novini_/1aprel_2019/images.png

Поняттям "інновація" позначають нововведення, новизну, зміну, введення чогось нового. Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми і методи навчання та виховання; в організацію спільної діяльності вчителя і учня, вихованця. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду окремих учителів і цілих колективів.

Співвідношення між поняттями „нововведення” і „інновація”полягає в тому, що нововведення (новація)− це засіб (новий метод, методика, технологія, програма та ін.), а інновація− це процес освоєння цього засобу.

База даних участі закладів загальної середньої освіти району в освітніх проєктах

Інновації в освітньому процесі

Загальна характеристика освітніх інновацій та методик

Пропонуємо ознайомитися з методичними рекомендаціями на тему: "Організаційно-методичний супровід дослідно-експериментальної роботи у закладах освіти"

Рекомендована література з питань інноваційної освітньої діяльності

Основу інноваційних процесів в освіті складають дві важливі проблеми педагогіки -проблема вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду та проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику.
Результатом інноваційних процесів в закладах освіти є використання теоретичних і практичних нововведень, а також таких, що утворюються на межі теорії і практики. Педагогічний працівник може виступати автором, дослідником, користувачем і пропагандистом нових педагогічних технологій, теорій, концепцій.
Інноваційні процеси є механізмом інтенсивного розвитку закладу освіти та педагогіки. Інновації функціонують на рівнях створення, освоєння і втілення.
Кiлькiсть переглядiв: 4817