Напрями діяльності закладів освіти
- семестрово-залікова система навчання(ХГ № 39, ХСШ №93); - моніторинг якості освіти в закладах загальної середньої освіти (ХГ № 65); - «Школи повного дня» (ХГ № 39, ХЗОШ №№28, 54, 92, 115, 130); - інформаційно-освітній центр з розвитку національної мережі шкіл сприяння здоров’ю (ХСШ № 162); - впровадження у освітній процес інклюзивної освіти(ПЗ ХХЛ «Початок мудрості», ХЗОШ №137, ХГ № 65, ХЗОШ №№ 59, 81, 76, 127, 130, 153, ХСШ №162, СЮТ № 1); - удосконалення сучасного уроку в початкових класах (ХЗОШ № 28); | ||
- «Абетка харчування» (ХГ № 65, ХЗОШ №№79, 81, 127, 130, ХСШ№ 93); - система роботи з обдарованими дітьми(ХЗОШ № 28); - системний підхід до організації внутрішньошкільної методичної роботи для підвищення професійної компетентності педагогічних працівників (ХСШ №162); - профілактики ВІЛ/Сніду (ХЗОШ № 127); | ||
- впровадження програми «Сімейна розмова» (ХЗОШ №№ 54, 137, ХГ №39); - впровадження програми «Арт-школа»(ХЗОШ №92); - щкільний історико-краєзнавчий музей (ХЗОШ № 79, ХСШ № 162) - шкільний музей "Фронтова землянка" (КЗ ХЦДЮТ №2) - шкільний музей МНС (ХЗОШ №130); - шкільний музей миротворчого руху(ХЗОШ №28); - шкільний «Музей поколінь» (ХЗОШ№127); - «Школи Миру» (всі ЗЗСО); - участь у русі «Юних миротворців» (всі ЗЗСО); |